Als het weer mee zit zal ik het eens even proberen. Heb je dan ook maten etc. nodig? Want die weet ik niet allemaal.. Ik hoop ook dat het een beetje te doen is met foto's maken aangezien je aan de andere kant van het gebouw natuurlijk wel het water hebt. Ik ga een poging wagen
Trainz Versie: TANE
Tuurlijk moet die jongen de maten weten!
Huur je maar even een hoogwerker! En een bootje!
En een rolmaatje natuurlijk...
☼ ☼
Maar er is voor een Android telefoon ook wel een handig setje tools. "Smart Tools" heet dat. Meetlat, Eenheid, Afstand, Geluid, Kompas, Licht, etc. etc. Kan je ook hoogtes mee meten.
Richard, ik heb mijn rubberbootje ingepakt en mijn meetlatje mee
Die app is best handig inderdaad, alleen ik zie de functie om hoogtes te meten niet, alleen de afstand tot een voorwerp etc. De ruler werkt niet met camera, klopt dat? Als het morgen een beetje meezit kan ik gaan kijken of het lukt.
Heeft iemand enig idee waarom ze laatst dit 'max rijtuigbord' hebben geplaatst? Aangezien er een stootjuk staat en de treinen altijd al doorrijden tot het einde van het perron. Leek mij een beetje overbodig.
Nou, heel wat foto's weer. Ik ben al een tijdje aan het stoeien met de terminal en haven. Ook heb ik Willem foto's gestuurd in de hoop dat Willem er wat van kan maken
Remco, weet je het zeker, dat het een postduif was en geen koerduif. tot op heden nog geen post gekregen. niet dat ik er op zit te wachten, gaat toch ff niet hard
Al een tijdje niks van me laten horen, maar ik ben nog bezig ;p
In verband met 'The Passion' langere treinen van en naar Leeuwarden!
(dat rode voorsein klopt ook niet, moet ik nog even wat voor vinden )
De overweg waar kort geleden 2x in twee maanden tijd een aanrijding plaats heeft gevonden, waarvan de laatste met tragische afloop... Deze overweg zal binnenkort door ProRail worden verwijderd.
Frisiabrug gaat open voor de scheepvaart met op de achtergrond de trein naar Harlingen.
In Harlingen nog wat aan het stoeien met de veerbootterminal en wat details op en naast het water. Ook wat gedaan aan de documentatie enzovoort.
Ben de afgelopen week beetje bezig geweest om de omgeving net buiten het emplacement van Leeuwarden te vernieuwen. Ze hebben hier vorig jaar het hele wegennet op de schop gegooid. Aangezien dit mijn eerste 'real based' route is, merk je duidelijk verschil in de manier van bouwen naarmate je dichter bij Harlingen komt. Dit verschil wil ik wat beperken door delen aan het begin van de route te verbeteren of te vernieuwen. Zie hier de voortgang:
Was een aardig gepuzzel om dit aquaduct mooi op zijn plek te krijgen. Maar het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf
Het dubbelspoor splitst op in de lijn naar Harlingen en die naar Stavoren.
Ik heb gebruik gemaakt van de SAM spoordijken hier net buiten Leeuwarden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen