Ik ben weer bezig met mijn route. Ik ben bezig met Amsterdam Bijlmer Arena. Ik heb ook tussen door de Utrechtboog Flyover gemaakt. Ik heb geprobeerd om deze zo goed mogelijk na te bouwen. Hieronder wat screenshots:
Even een update... Ik heb station Amsterdam Holendrecht bereikt met spoor leggen. Het ziet er nog allemaal kaal uit maar ik ga eerst spoor leggen inclusief bovenleiding, wissels en seinen. Hieronder screenshots.
Metro spoor richting Gein.
Station Amsterdam Holendrecht in de maak..
Station Amsterdam Bullewijk. In achtergrond Amsterdam Arena.
Korte update. Ik heb station Abcoude bereikt. Volgende doel is bereiken van Breukelen. Vanuit daar kan ik naar Woerden. Voordat ik naar Woerden ga bouw ik eerst HSL spoor vanaf Zoetemeer naar Rotterdam. Ik ben bij Zoetemeer gestopt met HSL Spoor bouwen.
Work in progress.. Ik ben druk met het traject naar Breukelen. Het is veel werk de bovenleding gaat even wat langzamer.
Traject richting Breukelen met B4 bovenleiding.
Nog een screen richting Breukelen.
Aquaduct bij Abcoude.
Station Abcoude met wat objecten.
Het traject gaat bij Breukelen richting Harmelen, Woerden Gouda, Cappelle ad Ijsel en dan Rotterdam. Dit wordt 1 van de alternatieve route naar Rotterdam. Wordt vervolgd..
Herkenbaar, ik heb twee jaar lang zo naar school gereisd, van Maarssen naar Amsterdam Sloterdijk. Wordt in Trainz ook heerlijk om dadelijk met de sprinter dienst van Amsterdam naar Rotterdam te rijden, is een flinke ritje
Thx.. Het is veel werk. Ik rij veel proef ritten. Heel erg gaaf om te doen.. Als er tijd is dan maak ik het door naar Utrecht. Eerst maar naar Rotterdam.
Trainz Versie: 2009
Ziet er, zover als je kunt zien, er goed uit. Vind het een beetje te donker, maar ja ieder zijn eigen inbreng, toch? Veel succes met dit mooie project.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen