Amersfoort vordert stukje bij beetje.Hier de voortgang (WIP) Vanuit Baarn begint Amersfoort hier. DDAR komt net vanaf Utrecht de wisselstraat inrijden. Vanuit de richting Utrecht naar het station gezien. Station in aanbouw gezien richting Utrecht/Baarn Plezier met de Hobbie. Walter
@woutervdwolf Den Haag HS: De Overkapping is: Hala Dworcowa 180x34m Kuid173943:2000083 Het Stationsgebouw: wb-denhaag hs los kuid 137392:1358. Die hoort in mijn te downloaden bestanden te staan. Heb je hem niet dan kan je als alternatief Station Haarlem plaatsen, dat is hetzelfde gebouw. wb-station-haarlem 137392:21306:1 Plezier met de hobbie Walter
Amersfoort uit naar Den Dolder WIP. Nog geen seinenwerk. Wat gecombineer, maar de Overkapping komt redelijk in de buurt. Vertrek Amersfoort Ter hoogte van Militair terrein De Vlasakkers Vervallen Station Soestduinen Den Dolder Plezier met de Hobbie. Walter
De route Utrecht CS naar Amersfoort is nagenoeg klaar. Her en der nog wat geluidschermen ed... Station Bilthoven Station Den Dolder Richting aftakking van Stichtse Lijn Entree Amersfoort Station Amersfoort Stationsplein Amersfoort Richting Utrecht Blauwe Kapel. Hier gezien vanuit riching Hilversum. Vanuit Amersfoort richting Utrecht CS Vanuit Utrecht CS naar mersfoort gezien Station Utrecht Overvecht Hoge School Utrecht Plezier met de Hobbie Walter
Ziet er prachtig uit Barrie! Zoals gewoonlijk. Jeetje wat een route maak jij zeg! Fantastisch. Ik heb tevens nog een vraag. Mag ik van jou weten waar je die spoordijk vandaan hebt (die op je foto is te zienn bij blauwkapel (foto 12 en 13)).
Hoi Koos: Zoek je nog steeds? Heb ik op dit Forum al eens eerder beantwoord op 22 december "@Koos: Elders heb je gevraagd hoe die zijkant heet: fat:crossoverRampST"
Dank voor de complimenten heren! We bouwen rustig verder. Wat volgt is: Amersfoort-Baarn-Hilversum-Utrecht met daartussen de Stichtse Lijn. Nu ik Blauw Kapel en Amersfoort heb goed te doen. Ook Dordt-Lingelijntje staat op de lijst dankzij het "Wantijpresentje" van Willem
Voor diegene die problemen heeft met de bovenleiding Arnhem-Zutphen. Vervang Beton Portaal nn spline kuid 4296:100105 voor MO betonportaal nn 120 kuid 443300-375. Deze laatste schitterende betonportaal spline staat in de downloadsectie. In een volgende release is dit opgelost. Walter
Misschien een handige tip: Ik zie dat je sporen 5 meter uit elkaar liggen, mijn bovenleiding is gemaakt voor 4 meter, ik denk dat je met een VIRM nu door de masten heen knalt Wellicht is het handiger om het spoor op 4 meter te leggen, zo ligt het in realiteit ook.
@Michael. Ik heb bij de stations nu de losse portalen staan i.p.v. de spline. Dan is het perfect. Sporen liggen goed, heb mijn hoofd niet gestoten Hier Hilversum Sportpark Plezier met de Hobbie. Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen