Trainz Versie: 2009
Aangekomen te Boxmeer op perron 2 staat de Veolia trein 32231 te wachten om naar Vierlingsbeek te gaan op perron 1 richting Cuijk de Veolia trein 32228 Station Boxmeer tot de volgende keer
Zo de zomertijd aangepast. Limburg de eerste Nederlandse provincie die klaar is. Vanaf Maastricht Randwijck tot Mook-Molenhoek. Vanaf Kerkrade Centrum via Heerlen en Sittard naar Roermond en Weert. En via Roermond en Venlo naar Horst Sevenum en Mook-Molenhoek. Met hier de laatste 2 stations Cuijk en Mook-Molenhoek Station Cuijk perron 1 met de Veolia trein 32228 en hier alweer op de terug weg richting Boxmeer Onderweg vlakbij Mook de treinbrug over de maas en de uiterwaarden en tot slotten station Mook-Molenheok
Bedankt iedereen voor de op en aanmerkingen en vele positieve belangstelling. Vandaag probeer ik nog om de route naar de download site te krijgen, zodat de route weer te gebruiken is. Ik heb er erg veel plezier in gehad om dit te kunnen maken, maar ook dankzij jullie bouwers en architecten om met de uitgebrachte trein spullen te kunnen werken. Want zonder was dit niet mogenlijk. met vriendelijke groeten van mij
Leuk plan dat gedeelte, ik merk dat je niet het bestaan weet van beter content. Het zou echt 10x mooier zijn, en ik geloof dat je er zelf versteld van zou staan.
Jeroen schreef:
Leuk plan dat gedeelte, ik merk dat je niet het bestaan weet van beter content. Het zou echt 10x mooier zijn, en ik geloof dat je er zelf versteld van zou staan.
wat hij daar mee wil zeggen is dat hij de gebruikte content verouderd vind. opzich zit daar wat in. maar bouw maar is zo'n grote route met de high detail content van nu. dat gaat je echt niet meer lukken dus hou het zo, zo ziet het er ook prachtig uit
Bedankt voor de uitleg Michael. Nog niks gezien hier van de upload van de provincie Limburg die ik vorig weekend heb gestuurd naar deze site. Begonnen met de provincie Brabant hier station Deurne met de ICRm 1934 vanuit Horst Sevenum wachtend voor vertrek. en dat is dan deze kant op
Bedankt voor de aanmoedigingen en het zal wel een tijdje duren voor ik in Groningen arriveer maar wie weet en dan kom ik een bakkie bij je doen? Hier 2 screenspotjes van Helmond Brouwhuis
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen