Trainz Versie: TANE
Hallo
Dank je wel.
Miniworld Rotterdam in Trainz Simulator bouwupdate 30 De CAD tekening van het Engeland - Schotland deel is binnen. Er zijn verder nog 4 nieuwe bouwwerken voor de polderbaan gemaakt.
Geweldig Olaf, wat bouw jij dat snel en leuk op. Kan me zomaar voorstellen dat Miniworld jouw route voor de bezoekers op grote schermen kan laten draaien. Plezier met het hele project Olaf! Walter
Hallo
Dank je wel. Nou er komen zelfs simulator stands zodat bezoekers er zelf mee kunnen gaan rijden. Daarnaast komt de route ook vrij beschikbaar zodat iedereen thuis ook bezig kan.
Miniworld Rotterdam in Trainz Simulator bouwupdate 31
Hallo
Dank jullie wel.
Miniworld Rotterdam in Trainz Simulator bouwupdate 35. Testrit.
Er zijn weer diverse nieuwe huizen gemaakt. Tevens ga ik met de sik rangeren. Zoals in de video te zien is moeten veel kleine dingen ook nog gebeuren. De video toont nog geen eindresultaat. Mijn doel is om een bèta release vrij te geven wanneer de polderbaan klaar is. Op die manier kan ik kijken of iemand eventuele problemen nog ontdekt.
Hallo
Miniworld Rotterdam in Trainz Simulator bouwupdate 38.
Deze week vakantie gehad dus veel kunnen doen. Ik heb 10 nieuwe objecten gemaakt. De bovenleiding is op veel plekken vernieuwd. Vele wissel paden zijn toegevoegd. De polderbaan schaduwstations zijn af. De rij sessie is nu zo ver dat ik 5 rijdende treinen heb.
Mijn verwachting is dat ik eind dit jaar de bèta kan releasen.
Hieronder een screenshot van een van de momenten tijdens de rij sessie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen