Hoeveel procent (schatting) heb je nu eigenlijk al van Nederland? Echt respect dat je zo lang aan het bouwen bent. Volgens mij had ik dat nooit volgehouden.
Trainz Versie: 2009
Hoeveel procent (schatting) heb je nu eigenlijk al van Nederland? Echt respect dat je zo lang aan het bouwen bent. Volgens mij had ik dat nooit volgehouden.
GR. Koos[/quote]
tedje schreef:
ziet uit uit Sam, volgens mij heb je zowat heel Nederland al in kaart gebracht met het spoor, ik sluit bij koos aan wat hij gezegd heb.
Bedankt voor de aanmoedigingen luitjes. Het bouwen is leuk, maar vooral op al die lijnen dan de treinen te laten rijden, geeft mij de grootste kick. Op een gegeven moment reden er 49 treinen, volgens het spoorboekje van de NS. Er ging wel eens wat mis, maar dat maakt dan niet zoveel uit, je stuurt de trein dan weer naar het dichts bijzijnde rangeer spoor. Zuid Holland is bijna klaar. Utrecht, op Utrecht Centraal na is ook klaar. Gelderland is geheel klaar, met een bonus uitje naar Zwolle. Zeeland,Noord Brabant en Limburg zijn ook klaar. Zie hieronder. Het westen van Zuid Holland, Brabant en Zeeland. Zuid Holland,Utrecht, met links boven Abcoude en het westen van Gelderland, Noord Brabant. De lijn Amersfoort-Zwolle en naar beneden Deventer en Zutphen. Gelderland,Brabant en Limburg En het midden van Brabant.
Gaaf dat je deze versie ook gaat publiceren . Bedankt voor alle tijd en moeite die je erin hebt gestoken! Ik raakte even in de war. Want volgens mij heeft Barrie zijn versie ook vrijgegeven. Volgens mij werken jullie (bijna) even snel. Gebruik nu zelf ook alleen maar T:ANE. Draait als een zonnetje. In het begin inderdaad veel content gefixt maar daar pluk ja later de vruchten van.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen