Eerste keer dat ik dit topic bekijk, maar wow, wat bouw jij veel en dat ook nog zo gedetailleerd! Ben erg benieuwd naar de voortgang van dit project Veel succes nog!
Trainz Versie: 2009
's Hertogenbosch, gezien vanuit loc 1837, met de nieuwe cabine, met dank aan Willem.vanaf de Dieze brug anno 2016. Alle overtollige sporen zijn verdwenen. Binnenkomst spoor 7 Passagiers laden op spoor 7b.
remcobronger schreef:
Waar vind ik die cabine?
Dat weet ik niet, heb hem gekregen van mijn maat , misschien binnenkort hier. Het vernieuwde station 's-Hertogenbosch, gezien vanuit de DDZ. Nu vanuit het zuiden.
En daarna over de Dieze bruggen richting Nijmegen.
Zo, midden Nederland is nu ook klaar. Dus nu is Limburg-NoordBrabant-Zeeland-ZuidHolland-Utrecht en Gelderland geheel klaar. Met een bonus naar Zwolle. De afgelopen 2 maanden niet stil gezeten maar diverse nieuwe stations ertussen geplaatst en Station Utrecht Centraal is klaar voor de toekomst. Station Eijsden
Station Maastricht Noord
station Nijmegen Goffert Project 'Sporen in Den Bosch station Utrecht Lunetten
station Utrecht Vaartsche Rijn
En de nieuwe dive unders bij Lunetten. Door deze nieuwe 'dive-unders' hinderen treinen naar Arnhem en Intercity's uit Den Bosch elkaar dan niet meer.
Hallo Sam, Gefeliciteerd met weer een nieuwe mijlpaal. Ziet er fraai uit. Met Gloom door de tunnels bij Utrecht zie ik. Dat maakt het af. We gaan hem zeker bekijken en ontdekken wat wij als bouwers anders doen. Altijd leerzaam . En Tane wordt een hele omzetting Sam. Ik ben er mee bezig geweest. Eerst alles wat blauw is inventariseren in TS2009. Dan in Tane zoeken wat wel in TS2009 en Tane werkt. Dan met replace assets deze omzetting in TS2009 maken. Ik ben afgehaakt Mede omdat er nu nog weinig NL materieel is in Tane. Plezier met de Hobby. Walter
Wauw Sam, prachtig dat je straks deze versie uit wilt geven. Een mooie aanvullig op de collectie zal ik maar zeggen Heel mooi ook met die schaduw in de tunnels!
Zo eindelijk gelukt om het hier naar toe te sturen, kreeg alleen maar oeps die hebben we al en oeps de foto is weer te groot en oeps de foto is nu weer te klein. Ik werd er oepserigs van. ff een paar dagen niet geoepst en nu is het hopelijk wel gelukt, de route te verzenden. Maar de benodigde andere onderdelen lukt nog niet.
Goed om te horen dat je de route hebt verstuurd! Kunnen we straks lekker genieten Misschien kan ik helpen met de andere onderdelen? Als je vragen hebt kan iemand ze vast beantwoorden
Citaat:
Maar de benodigde andere onderdelen lukt nog niet.
groeten Sam
Ik heb na 3 uur uiteindelijk 2 contenten á ongeveer 20 kuids kunnen versturen, dit moet toch op een andere manier kunnen. Ik heb er nog 700 meer. Op deze manier heb je er helemaal niets aan om de route te downloaden, want je mist alleen al van mijn content 700 kuids.
Als ik per ongeluk 101mb verstuur krijg je een heel blauw veld en kan je opnieuw beginnen, dat moet toch anders kunnen.
Misschien weet iemand dat, heb het al een keer gevraagd, maar kreeg daar geen goed antwoord op.
groeten van oeps Sam
Laatst bijgewerkt door Trainz Online op 21 jan 2017 00:31, in totaal 1 keer bewerkt.
Hmm ja, dat is idd wel lastig als je 700 kuids moet meeleveren en je mag maar per 100mb opsturen.
Maar als je ongeveer 20 kuids hebt en dat is al 100 mb, dan zijn die objecten best wel groot in geheugen toch? Dat zou betekenen dat 1 object al iets van 5 mb is. Maar als ik objecten van het dls haal, zitten die meestal onder de 1 mb. Weet niet precies hoe het in elkaar steekt maar misschien is het mogelijk om de mbs wat omlaag te halen, ookal is dat wat lastig als je 700 kuids moet..
Ik zag ook dat er assets in het content pakketje zaten die ook al tussen de downloads staan, of tenminste die ik al had. Dus die zouden eventueel ook er uit kunnen.
Hallo Sam, Klasse dat je de route vrijgeeft! Zoals je wel weet heb ik al mijn content via Mediafire ter download aangeboden. Er zijn ook wel andere providers waar je grote bestanden kunt aanbieden. De link van je bestand zet je in een PDF en de mensen vinden hun weg.
Ik ga de route een dezer dagen met interesse bekijken. Plezier met de Hobby! Walter
Ik hoop dat het vandaag gelukt is de ontbrekende eigen contenten te kunnen downloaden naar hier. Jeroen of Thomas, willen jullie dan de contenten Zuid en midden Nederland (content 1) en Zuid en midden Nederland (content 2) verwijderen, als het gelukt is, want deze staan nu ook in de nieuwe content download. Misschien kunnen jullie de nieuwe (trainz contenten zuid en midden Nederland) toevoegen aan de reeds op de site staande download Zuid en midden Nederland .
Ik weet niet of ik de enige ben, maar bij mij werken alleen de .cdp bestandjes 1 & 2. 3 t/m 8 geeft hij aan dat hij het niet kan openen. Opnieuw downloaden werkt ook niet. Meer mensen met dit probleem?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen