Trainz Versie: 2009
Het begint erop te lijken nu Walter, de stations, je kan nu op sommige stations ff zitten, om bij te komen als je op de trein wacht. En het is niet meer zo kaal als je er langs rijd, ga vooral lekker zo door. Tot ziens op het kippenlijntje, dat word ook mijn volgende lijn na Deventer-Apeldoorn-Zutphen. gr Sam
Trainz Versie: 2009
Nou je laat er geen gras over groeien, ziet er zoals gewoonlijk weer erg mooi uit, alleen jammer dat je niet met de Connexion treinen op dit lijntje rijdt.
@Sam. Bedankt Sam. Jij staat ook niet stil. Na Olst komt Zwolle. Ga je dat ook oppakken? De Kippenlijn lijkt heel wat maar ik heb Amersfoort-Apeldoorn en Utrecht-Arnhem al. Dan zijn de aftakkingen een logisch gevolg. Plezier met de bouw Sam! Walter
De Kippenlijn Ede-Barneveld schiet aardig op. Ede uit richting Lunteren In de bossen zijn brede gangen gemaakt om de hoogspanningslijnen los van de bomen te laten hangen. Veel boerenbedrijvigheid langs de lijn Lunteren Plezier met de hobby Walter
Valleilijn is nagenoeg klaar Barneveld Noord met de Proto van Connexxion door Stevado Op de achtergrond het Transferium bij Barneveld Noord Barneveld Centrum met Rijnvallei naast het station Het materieel is in Trainz gelukkig erg fraai voor deze specifieke lijn. Plezier met de Hobby Walter
Op dit moment ben ik begonnen om de route voor te bereiden op vrijgave. De Content welke niet is vrijgegeven verwijder ik nu voor een alternatief. Maar het zit er aan te komen! Release: November 2014 Plezier met de Hobby Walter
Beste Jeroen en Thomas, Dank voor het plaatsen van de download. Heren veel plezier met de vrijgegeven route Netherlands West 4.0 Plezier met de Hobby Walter/Barrie40
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen