Trainz Versie: 2009
Wegens de meetfouten in het begin van dit project is de route Breda-Tilburg (veel) langer. Vanaf Tilburg alles weer op schaal naar Den Bosch en Boxtel. En vanaf Breda naar Roosendaal gaat ook weer op schaal. Schrijft Walter.
Dat heb ik altijd jammer gevonden van jouw route, dat het vanaf het begin niet klopte. Het begon al fout, vanaf Dordrecht naar Rotterdam. Ik had je ook al vermeld dat de afstand Amsterdam Utrecht Arnhem niet goed in elkaar zat. Ik had daar niet tegen gekund, ik was opnieuw begonnen. Terwijl je fantastische landschappen en steden neer zet. Ik zei soms al werk je bij het VVV kantoor? Ik ben wel 3 keer opnieuw begonnen, telkens omdat de schaal en bouw ervaring ontbrak. Nu gaat het gelukkig iets beter.
Dank voor de complimenten Sam! Jouw route en doorzettingsvermogen mogen er ook zijn. Ik werk niet voor de VVV haha, maar ik rijd wel veel door NL. En dan geef ik mijn de ogen goed de kost. De route is ooit begonnen met "alleen" de Hofpleinlijn. Voor het eerst niet fictief bouwen omdat ik met de google-omzetters Nederland in mijn gevoel voor het eerst heel natuurgetrouw kon weergeven. Alle aandacht ging naar het landschap en het combineren van de reeds bestaande Nederlandse content en de nieuwe Google-omzetters. Daar zat en zit hem de fun. Daar zijn toen qua verhoudingen inderdaad de fouten ontstaan. Den Haag HS-Moerwijk te lang, de hoek Rotterdam-Dordt, de hoek Den Haag- Amsterdam. Later ben ik nauwkeuriger gaan inmeten. Opnieuw beginnen was na anderhalfjaar geen optie meer . Ik ben doorgegaan omdat in een cab-view de afwijkingen minder of niet opvallen. Ja....een paar kilometer weiland meer, een bocht die er niet is. Storend, ook voor mij, maar de fun blijft de boventoon voeren. Veel plezier met de Hobby. Walter
Een paar weekjes Trainz met rust gelaten. Nu weer met Tilburg verder. Het is uiteraard Kermis in Tilburg! De samenkomst van de spoorlijn uit Eindhoven en Den Bosch. Plezier met de Hobby Walter
De route Tilburg-Den Bosch is nagenoeg klaar. Dus de route Lage Zwaluwe-Den Bosch ook. Intercity Roosendaal-Zwolle rijdt Den Bosch binnen De splitsing bij Vught. De Intercity Zwolle-Roosendaal rijdt richting Tilburg terwijl er een goederentrein uit Eindhoven richting Den Bosch rijdt. Recreatieplas De IJzeren man. Helvoirt Udenhout Plezier met de Hobby Walter
Ik ga weer in noordelijke richting bouwen. Uitgeest - Alkmaar Dankzij twee tutorials van OLAF99 en Michel219 kan ik nu razendsnel via Sketchup baseplates maken. Gaat echt "retesnel" en vele makkelijker dan GMAX. Hier Castricum. Plezier met de Hobby Walter
Trainz Versie: 2010EE
Ziet er herkenbaar uit! Woon zelf in de buurt van alkmaar, maar heb nog een paar kleine tips, Bij je 2e screen waar je de brug laat zien met een trein komend uit heerhugowaard, moet links industrieterrein zijn, waar ze nu bezig zijn met een bioscoop te maken. Bij je 3e screen, net na de brug en net na de weg ligt links naast de oude verkeerleidingstoren een parkeerplaats. Voor de rest ziet het er prima uit
Hallo Micka, Dank voor de reactie. Het industrieterrein ligt er links van het spoor (buiten de foto). Alleen wat je ziet is de hoek van dat terrein wat op Google Earth nog onbebouwd is. Kan me voorstellen dat daar nu een bedrijf staat . Het parkeerterrein van betonplaten komt er op. Plezier met de Hobby Walter
De route Uitgeest - Alkmaar - Heerhugowaard moet nog voorzien worden van de seinen. verder is het klaar. Castricum OLV Ter Nood. Tussen Castricum en Heilo Station Alkmaar Doorkijkje voorbij Alkmaar Noord Plezier met de Hobby Walter
Heerhugowaard De intercity uit Den Helder staat klaar voor vertrek naar Alkmaar Hier komt het spoor uit Den Helder samen met het enkelspoor uit Hoorn Richting het zuiden kruisen we het kanaal en zien we de industrie van Alkmaar. landelijke binnenkomst Alkmaar Noord Plezier met de Hobby.
Obdam tussen Heerhugowaard en Hoorn. Odam gezien vanaf Hoorn. Hoorn - Alkmaar is nu klaar en de interciry Hoorn-Alkmaar-Haarlem is nu mooi te rijden. Plezier met de Hobby Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen