Trainz Versie: 2009
verbo622 schreef:
nog steeds geweldig hoor.
Dank je wel Willem, nog ff en dan is deze lijn naar Emmen ook af.
Station Coevorden is het eerste spoorwegstation in de provincie Drente dat we tegenkomen op deze lijn. Het station ligt aan de voormalige spoorlijn Zwolle - Stadskanaal.
Heb ik gelukkig geen last van.. ik gebruik Imageshack..
Maar die ellende met Pb kende ik nog van het vorige forum (Boemeltje) waar ik voorheen veel "verbleef" (voordat ik de lust enigszins verloor ) en dat was er mede de oorzaak van dat ik daar ben weggebleven... (er is daar inmiddels geen Pb sh#t meer maar het forum op zich is na een "overname" ingestort...)
Trainz Versie: 2009
wloefje schreef:
Aiii Remco... het Photobucketvirus.....
Heb ik gelukkig geen last van.. ik gebruik Imageshack..
Maar die ellende met Pb kende ik nog van het vorige forum (Boemeltje) waar ik voorheen veel "verbleef" (voordat ik de lust enigszins verloor ) en dat was er mede de oorzaak van dat ik daar ben weggebleven... (er is daar inmiddels geen Pb sh#t meer maar het forum op zich is na een "overname" ingestort...)
Ik geloof dat Pb geld verlangt van je....
Grtz, en suc6, Walter
Walter Imageshack heb ik de eerste 5 jaar ook gebruikt, niks meer van te zien op de site t/m februari 2014. Daarna Photobucket, ook niks meer te zien t/m 9-7-2017 Overgegaan naar https://ctrlq.org/images/ en daar kan ik nu ook niks meer doen. Maar staat er nog wel op die foto's. Wat is er aan de hand met die site's. Weet iemand een andere site die wat langer mee gaat?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen