De bouw van Almere is in volle gang. Lastige stad, boeit me niet echt al die moderne bouw. Maar moet er nog in groeien zal ik maar zeggen Almere Muziekwijk Plezier met de Hobby Walter
Almere nadert zijn voltooiing. Is een hele klus. Seinen vanuit Weesp naar Almere Oostvaarders kunnen nu geplaatst worden. Almere Oostvaarders. vanaf hier duiken we de polder in nr Lelystad Almere Buiten richting Almere Parkwijk Almere Parkwijk Almere Centrum Almere Strand. Een evenementenstation wat in 2012 is afgebroken. Plezier met de Hobby Walter
De route Almere-Lelystad is nagenoeg klaar. Almere uit met de Oostvaardersplassen op de achtergrond. Bezoekerscentrum Oostvaardersplassen waar we de dijk kruisen die halverwege Flevoland loopt. Lelystad met de gevangenis op de achtergrond. Lelystad Plezier met de Hobby
Ik ben nu tot en met Lelystad klaar. Dit is dus eigenlijk de Flevolijn Weesp-Lelystad. Nu begin ik eigenlijk pas aan de Hanzelijn Lelystad-Zwolle. Hier de eerste plaatjes tussen Lelystad en Dronten Parallel aan de N307. Eindeloos land met windmolens en moderne boerderijen. Ontworpen voor 200 km/u, maar natuurlijk met het NS materieel niet boven de 140! Plezier met de Hobby Walter
Flevoland ligt erop. Vanaf de Hollandse brug bij Almere tot de tunnel onder het Drontenermeer naar Kampen. "verover mij dat land" polderlandschap Emplacement bij Lelystad wat vroeger het einde van de Flevolijn was. Begin van de bocht naar Lelystad, een minuut of twee later staan we op Lelystad Centrum.
De Hanzelijn is klaar. Her en der nog wat kleuren verbeteren en andere kleine zaken. Maar Amsterdam-Almere-Lelystad-Zwolle is fantastisch berijdbaar Een VIRM raast de Drontenermeertunnel uit Kampen Zuid van Bridgemelter staat er fraai bij Tanken vlak voor Zwolle Knooppunt Hattemerbroek Een Intercity is net de IJssel gepasseerd. Welkom in Zwolle
Er rijden Intercity's feilloos via de Trackmarkers tussen spoor 14 van Amsterdam Centraal naar Zwolle en weer terug. Amsterdam uit Zwolle in Ook de Trackmarkers tussen Rotterdam en Breda verbeterd. Hier bij Station Lombardijen Brabants landschap tussen Tilburg en Den Bosch.
Vanaf nu ga ik het volgende grote tracé bouwen. Zwolle-Meppel-Groningen
Ach Olaf...zo lang het ontspant Hier de eerste vorderingen van Groningen. WIP Station gezien vanaf Groninger Museum Vanaf de Martinitoren Plezier met de Hobby. Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen