Trainz Versie: TANE
Hallo
Dank jullie wel allemaal. Het was de bedoeling om alleen tramlijn 16 te maken. Alleen ik heb de lijn verkeerd aangelegd. Ik heb bij Escamp af gemoeten zodat ik bij de andere kant van HS uit zou komen. Eigenlijk is nu lijn 9 en 16 samengevoegd. Maar goed nu mijn probeersels van de route:
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Weer leuk gemaakt Olaf! Ga vooral zo door!
olaf99 schreef:
Ik heb bij Escamp af gemoeten zodat ik bij de andere kant van HS uit zou komen. Eigenlijk is nu lijn 9 en 16 samengevoegd.
Zo erg is dat toch ook weer niet? De route van lijn 9, dus 'bovenlangs' (langs de Parallelweg), vind ik persoonlijk mooier dan via 'onderlangs' (via de Goeverneurlaan; trace van lijn 16): met lijn 9 kom je tenminste langs trekpleisters zoals het Zuiderpark en het Haags Openbaar Vervoer Museum (HOVM)!
Maar indien je toch de 'echte' route van lijn 16 wil volgen: in stadsdeel Escamp sla je op de Melis Stokelaan rechtsaf naar de Loevesteinlaan (zie hier voor de aftakking) en vervolgens hier op de Loevesteinlaan weer linksaf naar de Erasmusweg (zie streetview). Op de Goeverneurlaan draai je naar links de Oudemanweg in, deze straat uitrijden (totdat je bij de Parallelweg bent) waarna je zo naar Hollands Spoor kunt rijden.
Misschien is dit iets duidelijker, de route in Google Maps deel 1 en deel 2 (bij benadering, want als voetganger kan je inmmers niet over het spoor lopen ). Zie anders de kaart met HTM tramlijnen, zie HTM Lijnennetkaart [link].
Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Veel succes bij de afwerking!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen