Ik ben maar eens begonnen aan omgeving Susteren met emplacement. Het emplacement werd voornamelijk gebruikt als overslag voor de mijnen in die streek. De mijnen verdwenen en t emplacement raakte al snel vervallen. Rond 1990 werd er nog sporadisch gerangeerd,omdat t meerendeel van t emplacement voorzien was van bovenleiding,en tevens gunstig was. Enige tijd later viel t emplacement volledig in de verwaarlozing,tot 2003 heeft t emplacement er in een niet geringe overwoekerde onkruid genre bijgelegen. In de nadagen (Vlak voor de opbreking) werd t als goederenwagon kerkhof gebruikt. Hedendaags is er nauwelijks iets van terug te vinden,er ligt alleen nog slechts een omloopgelegenheid thv het station.
Station en wagenwerkplaats (in aanbouw uiteraard) Zicht vanaf t Hoofdemplacement. En de heuvelsporen.
Dit even voor nu.
@Mocht er iemand zijn die foto's heeft van dit emplacement,heel graag.
Trainz Versie: 2009
Ik heb hier een interessante foto voor je daar kan je opzien dat spoor 2 richting Roermond niet afbuigend met de andere sporen gaat maar rechtdoor. Misschien heb je hier wat aan? Zie google
hier nog een foto het gaat niet helemaal even recht en veel succes verder
Bedankt voor de foto's Sam. Kennelijk is het spoor dat voorzien is van nieuwe dwarsliggers en ballast verlegd,want als ik op de tekeningen kijk van sporenplan.nl was het desbetreffende spoor de aansluiting naar het emplacement.
Even een kleine update (Ik heb weinig tijd gehad deze week)
Ik weet wel dat als je rijd je zonder problemen de loc kan afkoppelen, en dat je wagons gewoon door rijden, maar duurt vrij lang voor ze daadwerkelijk stoppen.
Dank voor de hulp! Wat leuk is in Zwiterland hebben ze alleen een station onder een helling nodig om een wagon te verplaatsen, gewoon rem der af en stukkie verder er weer op, heb 't wel eens gezien.
Zicht op de hoofdsporen die straks riching Echt zullen gaan lopen Stationnetje met klein emplacementje,vervolgens zal een emplacemntje van Maasbracht erop aansluiten,Linne met de grinderij zal daar op aansluiten,en dan Station Roermond...maar zover zijn we nog lang niet..
Het rechts afbuigende spoor op de screen is t uitloopspoor van t emplacement van Susteren dat parallel loopt langs een weg met fietspaden ernaast.
echter zou ik bij Echt de sporen wat meer boogvorm geven zodat als je daar met 130 km/h gaat rijden je niet van links naar rechts vliegt maar een beetje vloeiend. verder fantastisch werk!
Een schande dat zulke wagens in een loc/rijtuig/goederenwagen werkplaats wprdt ingereden Houd er rekening mee dat bij een update dat ding korter zal zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen