Hallo Ik ben nu bezig met het maken van de spoorlijn Almere- Amsterdam, ik heb van de hele flevolijn basemaps gemaakt en toen heb ik de sporen overtrokken. De topografie is ook al zo goed van klaar bij de flevolijn, en ik ben nu bezig met de bovenleiding.
bekende route voor mij Ik kan binnenkort wel is kijken of ik een poging kan doen om Station Diemen ofzo te maken :p hoewel die op zich ook wel simpel te doen is met de losse onderdelen denk ik. Succes..
Ik ben weer wat verder gegaan: Er zijn nu al weer wat gebouwen verschenen. Alleen in dit stukje heeft de bovenleiding het overleeft, ik ga zelf maar eens lage kabels maken die ook op de set van michael passen maken.
Ja of je hebt even geduld Ik heb zelf namelijk al vele lagere kabels gemaakt, waaronder dus die op de flevolijn hangen, met bijbehorende masten uiteraard
Die wissel is verbeterd, en ik heb gelijk ook alle wissels nagekeken. In de tussentijd ben ik ook verder gegaan richting Utrecht. Ik ben heb nu alles aangekleed tot Blauwkapel alle sporen van de route zoals nu geplant liggen nu! Utrecht Overvecht Utrecht Maliebaan/ het spoorwegmuseum Knooppunt Lunetten Utrecht Centraal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen