Ik wil/ben van plan om in de aankomende maanden (winterperiode) Trainz weer op te pakken. Ik heb mij dan ook voorgenomen om Trainz2013 aan te schaffen en een aantal bijna "klaar" projecten/content (eindelijk) vrij te geven. Dat wat betreft een kleine update .. lol Maar goed, aangezien ik momenteel Watergraafsmeer als lokatie heb en ik dus vrij gemakkelijk plaatjes her-en-der kan schieten, lijkt het mij leuk om (jaja) weer eens wat nieuws te starten: Amsterdam Watergraafsmeer.
Het idee er achter is om dit dmv. googlemaps etc. + spoorkaarten en (vele) fotoos te gaan realiseren. Dat betekent: alle gebouwen/loodsen (nwe. nog te maken content), 'de bult', tankspoor+tankplaat, station 'SciencePark', divers materieelsoorten (welke laat ik nog even in het midden) en (als het me lukt) achtergrond van de omgeving (background).
Hierbij doe ik dan ook een oproep aan Gert, Sander en Michael om te vragen of zij bereid zijn mij te helpen met het vervaardigen van content en hulp bij bouwen layout. Misschien dat er zich ook nog andere mensen zijn die een verdere positieve invulling van/aan het project willen geven.
Grtz AO (btw. ben miscchien wel niet forum actief de laatste tijd, maar dat betekent niet dat ik het 'wereldje' heb gevolgd .. lol)
Inpressie foto's (vanaf PostT richting de 'Charlie' sporen en HSAloods):
Das fijn om te horen/lezen mannen! Moeten we alleen nog buiten WIPS en update nieuws een manier zien te vinden om contact te hebben. Good old Msn? .. als t werkt .. hehe
Allereerst veel succes op je nieuwe werkplek. T is een veelzijdig emplacement die veel opstel en rangeer mogelijkheden biedt. En t is een zeer fraai project om in trainz te verwerken qua sporenplan en omgeving. Ik wens je veel succes!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen