Ff iets tussendoor,dit wordt een fictieve emplacement module die je straks kan gebruiken in je fictieve route. Ik probeer t zo fraai mogelijk te maken qua seinen,bovenleiding,spoor,vrijbalken en de rest..
De wisselmotoren zijn wel van HCC, en sommige stootjukken van Amazing Mike.. Payware dus! Ben je niet in het bezit van deze objecten,dat kan je de freeware wisselmotoren en stootjukken als alternatief gebruiken die hier op Trainz Online ter download beschikbaar zijn.
Hier alvast een paar screens.. Op en aanmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom!
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Hey Gil,
Bedankt voor het uploaden van je emplacement. Heb nog wel eens moeite om een mooi emplacement te maken, dus ik ga het zeker gebruiken voor mijn route's.
Mijn complimenten Gil. Je bent een meester in emplacementen. Ik heb 'm binnengehaald. Jammer dat alleen de hoofdlijn het doet, de rangeersporen zijn niet zichtbaar. RTS tracks downloaden lukt niet via de site, ik krijg dan: File not on server. Ik heb de RTS tracks al, maar RTS track 22 werkt schijnbaar niet bij mij.
EDIT: Zie dat ik RTS track 22 niet heb. Jammer! Op de website kan ik ze niet meer downloaden (error). Had dit emplacement graag in mijn layout willen integreren, ik ben echt een leek met emplacementen.
EDIT 2: Ik heb RTS tracks 22 weten te bemachtigen en het werkt nu allemaal. Heel strak emplacement. Ik zal het eens goed gaan bestuderen zodat ik er zelf ook nog wat van leer. Ik heb getrack diverse emplacementen te maken, telkens was ik er ontevreden over. Very nice Gil.
Niet waar Jeroen, RTS track 22 is echt wel te downloaden geweest, tot dat de site een keer down ging voor verhuizing ofzo.. Sinds de site weer back on is is het bestand niet te vinden op de database. We praten hier niet over Trainzonline
Laatst bijgewerkt door michaeloosten1996 op 18 nov 2012 00:24, in totaal 1 keer bewerkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen