De komende periode zal ik naast plaatjes van de voortgang van de bouw ook wat plaatjes zetten wat we de afgelopen jaren al hebben bereikt. Ik probeer dat met een soort rubriek te doen. Dus iedere keer een ander onderwerp. Het eerste onderwerp is een fraai voorbeeld hoe mensen elkaar kunnen helpen. Een overzicht van Willem (Verbo622) zijn fraaie projecten die de afgelopen jaren een mooi plekje op de route hebben gekregen. Bruggen van Willem Waar het allemaal mee begon. De Hef De Maasbruggen met luchtspoor door Rotterdam. De Dolegoorbrug bij Almelo De Muiderspoorbrug bij Weesp De Demkabrug bij Utrecht De Gouwebrug bij Gouda. De Diezebruggen bij 'shertogenbosch De Nootdorpseboog vlakbij het Prins Clausplein. De enkelspoorsbrug bij Ravenstein. De Moerdijkbruggen, waar ik wel 10 foto's van kan maken. De Baanhoekbrug tussen Dordrecht en Hardinxveld De iets verderop gelegen Wantijbrug De Zwijndrechtsebrug vlak voor Station Dordrecht.
Komende tijd fotograferen we weer een ander onderwerp. Plezier met de Hobby Walter
dat vindt ik een hele eer dat je ze allemaal heb en gebruikt bij diverse geweldige route's. ik hoop wel dat je ook andere bouwers in het zonnetje zet. en dat zijn er best veel.
Deze keer een overzicht van alle voetbalstadions die langs de spoorlijn liggen. Kyocera Stadion Den Haag De Kuip Rotterdam FC Dordrecht NAC Breda RBC Roosendaal Stadion De Vliert van FC Den Bosch PSV Eindhoven De Grolsch Veste Enschede De Arena Amsterdam Het kasteel van Sparta Rotterdam
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen