Hallo allemaal! Ik ben een tijdje weggeweest hier. Trainz 2010 stond bij mijn ex op de computer, maar sinds de relatiebreuk kon ik dat dus niet meer spelen. Verder geen problemen hoor, we gaan nog steeds goed met elkaar om, maar ja, sinds ik Trainz daar heb ontdekt ben ik het toch wel erg gaan missen sinds de break-up. Inmiddels heb ik Trainz 2010 op mijn eigen laptop kunnen installeren. Ben er superblij mee, maar ik heb alleen een probleempje. Ik kan Trainz wel starten, maar na iets van 20 seconden valt het spel geheel uit. Dat betekent dus dat ik nog net in het hoofdmenu kan komen, en nog net wat kan aanklikken, en dan *poef* weg. Nou ben ik een complete n00b op computergebied. Mijn vraag aan jullie is dus: hoe kan dit? Is er een instellinkje die ik moet veranderen, of iets anders? Ik heb geen flauw idee... ik ben ervan overtuigd dat Trainz goed is geïnstalleerd, omdat ik het gewoon kan opstarten. Zoals gezegd valt-ie dus binnen een halve minuut uit. Waar zou dat aan kunnen liggen? Groet, Ardan.
Puur op wat ik hier lees, zou ik toch voor een herinstallatie gaan en dan misschien van OpenGL naar DirectX te switchen, of zonder herinstallatie dat eerst proberen, maar zoals Jeroen zegt: We hebben meer INFO nodig!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen