Ik heb sinds gisteren trainz 2012, vroeger had ik ook nog 2010 maar die was kapot gegaan.
Ook bij 2010 waren veel dingen mij onduidelijk maar heb ik het gewoon met de standaard treinen en objecten gedaan. Maar nu wil ik ook wel treinstellen en zo gaan downloaden.
Gisteren heb ik een paar treinen geprobeerd te downloaden vanaf de site: Een DD-AR, Plan V en de ICE. De DD-AR werkt prima maar de andere 2 treinen staan rood in m'n treinen lijst en kan ik niet gebruiken.
Hoe kan ik deze werkend maken?
Dan heb ik nog een vraag:
Ik kan geen stations vinden in trainz, bij de 2010 editie waren het er heel veel en nu vind ik er maar 2. Moet ik de rest zelf downloaden?
Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen, vergeef me als ik domme dingen hier in heb gezet maar ik snap er (nog) vrij weinig van.
Alvast bedankt
Groet,
Willem
Laatst bijgewerkt door Jeroen op 18 mei 2014 10:53, in totaal 1 keer bewerkt.
Ik heb de handleiding nog even doorgekeken maar daarin kan ik niks vinden over het downloaden en het gebruik van de content manager. En hoe kan ik zien wat voor fout er is?
Ik snap sowieso vrij weinig van de content manager, is hier een handleiding van?
Trainz Versie: TANE
meestal als een trein niet werkt. dan kan het zijn dat hij niet gemaakt is voor de trainz versie die jij hebt. of dat je wat onderdelen mist die 9 van de 10x wel te downloaden zijn op het dsl. gwn ff de trein opzoeken in CM. en dan de ontbrekende onderdelen downloaden en dan moet ie werken als het goed is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen