Ik ben in Trainz zo groen als gras. Dus misschien is mijn vraag wel een beetje dom....
Deze week heb ik bovenvermelde versie aangeschaft, geïnstalleerd (ging tamelijk moeizaam) en vervolgens de versie bijgewerkt tot de laatste patches. Ik moet nog heel veel oefenen voordat ik echt serieus aan de slag kan, maar dat lijkt me wel leuk.
Het valt mij echter op dat "het rijden" in de tutorials en scenario's zo erg schokkerig gaat; het zijn niet mooie vloeiende bewegingen. Trainz is geïnstalleerd op mijn laptop waarop Windows 8.1 draait; na de installatie bleek alles een groen vink te krijgen, dus mag ik er van uit gaan dat de hardware in orde is.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan verhelpen?
En anders kun je nog wat gaan vogelen met instellingen. Zelf heb ik ook TS2010 op een laptop met Windows 8.1 draaien en het gaat heel aardig Wel is het dan aan te raden niet te veel 'zware' content in je route te plaatsen. Het kan nog zo leuk en verleidelijk zijn een bestaande spoorlijn met zijn omgeving zo echt en gedetailleerd mogelijk na te bouwen, maar dingen die je toch niet of nauwelijks kunt zien tijdens het rijden kun je soms maar beter weglaten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen