Trainz Versie: PTP2
Weet niet of dit de goede plek is maar ik heb een probleem met PTP 2 nl. de constante melding dat na een -(her)installatie- ongeldige key. Ben overgestapt naar PTP 2 omdat ik niets doe met het AUS,USA en GB materiaal en na dat ik verschillende dingen had geblokkerd middels content manager en de database reparatie regelmatig alles weer terugzette Ik heb 2 ptp2 startsets i.v.m. de meegeleverde routes, een met build nr 44663 andere nummer onbekend,en 2010 engineers edition build nr 42753 Alle sets zijn nieuw gekocht met dichte verpakking (alhoewel dat geen garantie is) ,uitgegeven door NBG multimedia in Duitsland)en geregistreerd bij trainz. de ptp startset waarvan ik het nr niet weet is ook voorzien van een service pack van (ik meen Halycon)en gedateerd september 2011 Ook accepteert content manager mijn inlog naam en wachtwoord niet terwijl ik wel kan inloggen op trainz. Daar heb ik nogmaals nagekeken of ik de goede serienummers heb ingevuld maar zelfs met knippen en plakken vanaf mijn trainz account met de serienummers. achter het serienummer van mijn 2010 staat wel een aanvulling nl Trainz simulator 2010 EE 42691. Dit soort meldingen krijg ik niet achter de ptp keys. mocht er geen oplossing zijn is het dan mogelijk om weer een andere PTP 2 te kopen en daar dan de addons aan te hangen van PTP2 heb ik buiten de meegeleverde routes die wel compatibel met 2010 zijn nog een zestal andere aanvullingen
Hopelijk is deze informatie voldoende en weet iemand een oplossing
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen