Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
Hallo jongens,
ik heb een probleem in ben bezig met oude contents te repareren en met Veolia Mak G2000 van aonl en staat ook hier in downloads, krijg ik deze fout melding; this asset has an invalid kuid user id, hoe kan ik deze foutmelding repareren. het staat in content manager onder tablet author username deze id #998877:60161 ik heb gegoogeld, en hier op het forum gekeken en http://online.ts2009.com/mediaWiki/index gezocht maar ik heb geen juiste oplossing kunnen vinden. Kunnen jullie mee helpen.
Een oplossing is - hoewel ik niet weet of dat legaal is... ) om de content te klonen. Het wordt dan als NEW ASSET onder je eigen KUID en open for editing neergezet. Je kunt dan de naam aanpassen (bijv door toevoegen van je eigen voorletters of zo). Als je het item vervolgens submit en er zijn geen andere fouten, dan moet-ie het gewoon doen. Als het een onderdeel van een groter geheel is (bijv. een bogie van een trein), dan moet je in de config van de trein uiteraard de oorspronkelijke kuid vervangen door de nieuwe.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen