Trainz Versie: TANE
GM, jazeker is dat handiger. Zelfde verhaal als alles wat in de downloads staat. Maar als medewerker content update weet je nu dat met deze wagons iets aan de hand is.
De set is gerepareerd en naar Jeroen gestuurd om bij de downloads te zetten.
Officieel(volgens N3V) mag het gebruik van alias <kuid van het origineel> niet meer. dat zou betekenen dat 99,999% van de reskins fout zijn. Het werkt echter wel in TRS2019.(denk ook T:ane) Het alternatief wat ze bieden is zo complex dat niemand ooit meer een reskin kan maken lol
je kunt natuurlijk ook die 3 regels gewoon ff deleten... (had ik al gedaan....)
Maarre... dit zijn voorbeladen/onbeladen wagons.... da's toch niet meer van deze tijd?? Had liever gezien dat de wagons belaadbaar waren gemaakt (nee, kan ik niet, ben ik te dom voor )
Laten we niet vergeten dat het origineel UTC wagentjes van GjvH zijn, langlanglang gelededen dus. Enige wat je daarmee kan is leuk reskinnen zoals Jeroen heeft gedaan en dan kunnen ze weer even mee qua look, maar meer moet je er niet van verwachten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen