Het zicht vanuit een paar cabine's is te hoog ten opzichte van wat je door het raam ziet. Als ik een tunnel inrijd dan zit je half door het dak te rijden en als je een sein passeert hetzelfde. Welke instelling bij die cabine's moet hiervoor veranderen?
Het hangt er van af wat je bedoelt. Als je bedoelt dat de camera te hoog zit in de cabine dan is dat op te lossen met Olaf zijn antwoord. Als je bedoelt dat de gehele cabine te hoog zit ten opzichte van de trein, is het lastiger. Dat kan in principe alleen de maker van de trein aanpassen volgens mij.
Ik zal ermee aan de slag gaan. Ik denk dat het een cabine probleem is. Misschien een andere cabine die erop lijkt plaatsen. Ik had gekeken naar die coördinaten en daar kom ik niet uit. Dus zal cabine veranderen misschien een optie zijn.
Trainz Versie: TANE
Daar waar je config.txt om de cabine vraagt staat een kuidnummer. Zoek dat kuidnummer in Content Manager en open dat.
Ik weet nu op afstand niet hoe dat eruit ziet, maar ergens moet de tag position komen te staan.
Position tag werkt meestal voor allerlei dingen die als een attachment geplaatst worden.
Position x,y,z
Als deze tag niet in de config.txt van de cabine voorkomt moet ie worden toegevoegd.
Soms kun je ook in het config.txt van de locomotief met een position x,y,z werken.
De position tag gebruik ik regelmatig voor pantografen die te hoog of te laag voor de gebruikte bovenleiding zijn, alsmede voor vele andere dingen zoals bogies, borden, palen, nummers etc.
Tiz ff pielen en prutsen
Gebruik de tag:
position "getal,getal,getal"
Dat kan eventueel in de config.txt van de locomotief of in de config.txt van de cabine zelf.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen