Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
Beste trainzer,
Ik wil mijn oude project weer oppakken waar ik 5 jaar geleden was begonnen met bouwen in gmax namelijke het station Harderwijk. Deze moet ik helaas opnieuw bouwen opdat mijn vorige pc gecrasht is en dat mijn bestanden kwijt zijn.
Nu is mijn vraag kan je bestaande contents toevoegen in gmax zoals een ticketmachine, rails bij het perron of iets dergelijks of moet ik dat ook opnieuw bouwen. Misschien dat jullie tips voor me hebben hoe ik dat moet doen.
Hallo Tedje je kunt van alles toevoegen in Trainz (config file) in gmax maak je een punt helper (in top view) noem het a.tic01 tm wat je wil dan in de config link je een een andere kuid ( een ticketmachine die je mooi vindt)
rail puntjes, noem ze a.track0a tm a.track0b etc dan ook weer een rails linken bestudeer gewoon een aantal bestaande items
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen