Ik zie geen traffic op wegen. Ik klik op toggle traffic en er gebeurt nog niets. Ik gebruik The Netherland region. Als ik Germany region gebruik dan zie ik wel traffic. Hebben jullie een idee wat het kan zijn?
The Netherland is een region gemaakt in een paar Trainz versies geleden. De config van die region zal kuid's bevatten voor elk voertuig dat rond moet rijden, als die voertuigen nu niet op je pc zijn geïnstalleerd zijn verschijnen ze niet op de wegen.
Ik heb de config file aangepast met KUID van voertuigen die ik heb geinstalleerd. Ik ga de config file nog maar eens goed nakijken. Thnx voor de feedback.
Ik zie geen traffic op wegen. Ik klik op toggle traffic en er gebeurt nog niets. Ik gebruik The Netherland region. Als ik Germany region gebruik dan zie ik wel traffic. Hebben jullie een idee wat het kan zijn?
ik heb hier hetzelfde probleem met de nederland regio.. heb alles geinstalleerd met de auto's en bussen etc etc.. maar hier gebeurt helemaal niks..heel vreemd..
heb ook geprobeerd de duitse regio te klonen en de kuid lijst van nederland erin te zetten maar dit werkt ook niet..
ik draai trainz 2010..
als iemand hier een oplossing voor heeft of een goeie regio voor 2010 heeft graag..
Ik heb de config file aangepast met KUID van voertuigen die ik heb geinstalleerd. Ik ga de config file nog maar eens goed nakijken. Thnx voor de feedback.
ben even benieuwd of je het aan de gang hebt gekregen..ik nog steeds niet..
Waarschijnlijk heb je bij de regio instelling zowel NL als 00 aangevinkt. Ik had dit probleem ook in ts 12 maar na weghalen vinkje bij 00 had ik wel verkeer. Vink ook ontheright aan dan rijden de auto's rechts van de weg zoals is Nederland normaal is.
Waarschijnlijk heb je bij de regio instelling zowel NL als 00 aangevinkt. Ik had dit probleem ook in ts 12 maar na weghalen vinkje bij 00 had ik wel verkeer. Vink ook ontheright aan dan rijden de auto's rechts van de weg zoals is Nederland normaal is.
de optie 00 is niet aangevinkt..ik draai met 2010..maar bij mij werkt ie nog steeds niet..ik heb alles geinstalleerd wat er nodig is voor die NL regio.maar helaas
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen