Geachte Forum, allereerst allen hier de beste wensen voor 2012. Ik ben zelf in bezit van TR 2006 en TR 2009. ,heb eerst met 2006 gespeeld en gewerkt, daarna 2009 gekocht en heb toen eerst 2006 verwijderd voordat ik 2009 installeerde, wist niet of er conflict zou komen als beide erop de pc zou staan. Nu wil ik dadelijk 2012 aanschaffen ,moet ik nu ook weer eerst de oudse versie eraf halen vooreer ik de nieuwe installeer? Ben nogal een leek op pc gebied, ik heb wel eens gehoort dat de een oudere versie in elkaar vloeit met een nieuwere versie ,maar weet het niet zeker , wie heeft er ervaringen mee bij installaties?
Wat jou vraag betreft. Ik draai 2006 en 2010 samen op de computer en zonder problemen. Komt omdat het 2 losse programma's zijn. Anders zou je net als Bij GTA eerst San Andreas moeten verwijderen voor je IV erop zet en dat hoeft ook niet.
Inderdaad het zijn twee losse dingen, je zou nu zelfs 2006 er nog bij kunnen installeren het is niet zo als bij bijvoorbeeld een nieuwere versie van je webbrowser, dat hij de oude dan overschrijft, dat doet Trainz niet.
Inderdaad het zijn twee losse dingen, je zou nu zelfs 2006 er nog bij kunnen installeren het is niet zo als bij bijvoorbeeld een nieuwere versie van je webbrowser, dat hij de oude dan overschrijft, dat doet Trainz niet.
Groeten Edwin.
Goedemorgen , dus het is niet zo dat de nieuwere versie de oude routes en instellingen mee of overneemt? de routes in de oudere versie kun je niet in de nieuwere versie meenemen? mvr gr bb57
Veel van de oudere versies kan worden gebruikt in de nieuwere versie. Maar helaas niet alles. Kijk na het importeren in Contentmanager of er in de content fouten zitten en probeer die te herstellen of te vervangen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen