Ik heb trainz 2010 gekocht en nu zit ik met het volgende probleem.
Ik heb Plan V en DDAR geinstalleerd en andere wagons alleen hij komt steeds alleen met de fout dat hij 2 passengers niet kan laden. Ik kan het content wel zien in trainz alleen is het rood gekleurt.
Dit is niet echt een 'probleem' te noemen vindt ik. De foutmelding betekend simpelweg dat twee punten waar passagiers zouden kunnen worden geplaatst niet te vinden zijn in de mesh. Maar zoals je zelf al aangeeft werkt het verder wel. Mijn conclusie is dat er twee passagiers minder in de trein passen. Ik zou zeggen ga wat spelen met de config als je het wil oplossen en verwijder de punten die de foutmelding geven. Meer dan het verdwijnen van het rode uitroeptekentje bereik je er niet mee, dus ik zie persoonlijk niet waarom je daarmee geholpen wil worden.
Als dat aanstaat moet je passagiers zien in de treinen. Heb je wel een begin aantal passagiers aangegeven in surveyor? Als het dan nog niet werkt, moet je proberen de treinen verwijderen en opnieuw downloaden/installeren. Want die fout is mij niet bekend, ik heb ook gewoon 2010 ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen