Ongetwijfeld zal t al duidelijk zijn geweest dat t draad van Rico weleens onzichtbaar wordt in ts 09 en ts 10. Dit euvel schijnt slechts een lengte draad kwestie te zijn.. Stel je portalen staan 41 meter uit elkaar en je gebruikt het 40 meter draad,dan doet dit probleem zich voor..als je tussen de portalen die de zo net genoemde waarde hebben,en je spant er 60 meter draad tussen,dan blijft t draad onder elke hoek zichtbaar.
Ik vond het persoonlijk een behoorlijk irritant probleem,maar ik ben ervan af gelukkig
Let wel..ik draai ts09 dus ik kan natuurlijk de kwestie niet garanderen voor ts10.
Maar aangezien er ts10 screens voorbij kwamen die ook met dit probleem kampten,zou ik zeker even proberen of dit uitkomts biedt.
Dit probleem ken ik, en komt niet alleen voor op Rico zijn bovenleiding set, maar op alle splines die zogenaamd "uitgerekt" worden. Het beste zie je dit in bovenleiding, ook mijn bovenleiding heeft er mee te maken, zowel in trainz 2009 (vanaf SP2) als in Ts2010 heb ik hier problemen mee, in trainz 12 niet meer. Echter doet dit probleem zich weer niet voor als je de compatibel modus uitschakelt. Waarom? Geen flauw idee. Gewoon een stom foutje in trainz.
Kortom, wil je dit probleem niet, hou je dan aan de lengtes die de spline aangeven, niet langer. Korter mag daarintegen wel gewoon.
Gelukkig is dit probleem niet meer in TS12. Zelf vind ik het niet heel storend. Ik zorg altijd dat ik de juiste draden neem en dat de portalen niet te ver uit elkaar staan.
Ben zelf wel van plan om TS12 een keer aan te schaffen... maar ik hoor tot nu toe een hoop geluiden over weigerende content e.d.
Content met fouten werkt niet in Trainz 12, dus heb ik toen ik Leeuwarden-Zwolle in TS12 wou testen zo veel mogelijk content fout vrij gemaakt, zodat alles gewoon werkt. Was bij mij een kwartiertje werk. Je moet er gewoon wat voor over hebben
Ik heb echt heel veel foute content in TS10. Ik denk niet dat het voor mij een kwartier duurt. Hoe heb je het dan zo snel gedaan als ik vragen mag Michael?
Ik had bijna geen foutieve content voor Leeuwarden-Zwolle gebruikt, zal daar wel aan liggen. Helaas is er ook content waar fouten in zitten welke ik niet kan fixen, zoals een script error in de overweg aankondiging borden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen