Trainz Versie: 2010EE
Hoi iedereen,
Ik heb het volgende probleem, heb onlangs een nieuwe pc gekocht en heb Trainz Railway Simulator 2012 gekocht, nu het volgende probleem was als ik mijn downloads .CDP files er terug inzet dat deze niet meer werken ... Nu heb ik wel al in het forum gelezen dat alles correct en zonder fouten moet zijn in 2012 dus dit kan al een oorzaak zijn.
Op mijn vorige pc had ik TRS2010 deze werkte perfect alles werkte zoals behoren. Nu heb ik deze ook op de nieuwe pc geinstalleerd wat blijkt Sommige onderwerken gewoon niet en / of treinen worden niet weergegeven ook gedownload matteriaal zoals seinen werken niet worden in het rood weergegeven in de lijst en zijn niet beschikbaar.
Dan maar een oude versie geinstalleerd van Trainz Railway Simulator 2006 zelfde downloads er ingezet en wat blijkt deze werken wel naar behoren wel het probleem is dat deuren van treinen gesloten blijven dat in 2010 wel open gingen enzo.
Dus maar snap niet wat ik fout doe of waar de fout kan zitten daarom dan maar een vraag in dit forum, ik ben ook pas nieuw op dit forum dus sorry als mijn post fout staat. maar aangezien alles werkt in 2006 denk ik niet dat het aan mijn download ligt maar eerder iets anders. ( ook via download station, werkt het niet en blijft het rood gekleurd).
Trainz Versie: 2010EE
Deze heb ik er nu alle 2 opstaan, maar het rare is dat niet alle gedownload material of toch bijna alle, niet werken en in de oudere versie ook ni meer trs12 ga ik wss niet meer gebruiken maar alles wat werkte op de 2010 werkt nu ook ni meer en dat is dat ik raar vind.
Trainfreakcborg schreef:
TS12 heeft minder build-in content, oftewel content wat er standaard in zit. Het kan dus zijn dat de objecten build-in van ts2010 nodig heeft.
Ikzelf gebruik nu Ts2010 als "hoofd" trainz en ts12 alleen voor de ts12 only spullen. Misschien dat jij dit ook kan doen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen