Ik heb een probleempje met de seinen van Gert en Rik, de seinen geven de snelheid niet meer aan en ze knipperen niet meer, de koeiekop brand ook niet meer wel doen de rode, de gele en de groene lichten het wel, in het begin werkte ze wel, ik heb niets aan het spel veranderd. Ik heb ook geprobeerd in een nieuw te maken project met de gebruiksaanwijzing van Rik en Gert maar dan doen ze het ook niet.
Misschien kan iemand mij helpen bij voorbaat dank.
Jongens, ik kom niet uit een ei signalscriptmanager staat in iedere sessie, alleen bij signalscriptmanager kan je niets instellen althans niet bij mij, het werkt niet vandaar mijn vraag.
Scriptmanager staat niet standaard in elke sessie..of je moet het zo ingesteld hebben. Ga naar sessie bewerken , daar zie je regels staan. Staat daar Signalscript manager er niet in , druk op nieuw en selecteer dan signalscriptmanager.
Dan zouden de seinen moeten werken.
Zo zou het moeten werken , en anders is er bij jou in iedergeval iets anders mis. Dan moet je zoals ik eerder zei , SSM verwijderen , en opnieuw installeren.
Gr,Gert
PS : aan SSM kun helemaal niets doen voor de rest , zoals bewerken ofzo.
nogmaals dank voor je antwoord, ik in al mijn sessies heb ssm als regel toe gevoegd maar het werkt niet, ik heb ssm ook al verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar helaas het werkt nog niet.
Dus zal het iets anders zijn, in ieder geval bedankt.
Ik snap niet dat de seinenmaker himself deze vraag nog niet heeft gesteld. Maar heb je nog wel signalaspects (Snelheden voor cijferbak seinen) en signaldirections (voor koeiekoppen) liggen? Zonder deze dingen gaan de cijfers en koeiekoppen moeilijk werken
Ik snap niet dat de seinenmaker himself deze vraag nog niet heeft gesteld. Maar heb je nog wel signalaspects (Snelheden voor cijferbak seinen) en signaldirections (voor koeiekoppen) liggen? Zonder deze dingen gaan de cijfers en koeiekoppen moeilijk werken
Jah Micheal , doordat ik nog welles te snel lees en typ maak ik ook welles foutjes. Gelukkig is dat menselijk. Ik had niet zo snel gelezen dat het om de cijferbak en de koeiekop ging , maar dacht dat het om de algemene verlichting ging. Je moet inderdaad signalaspects plaatsen en de signaldir bij de koeiekoppen.
Als het goed is , is er een uitleg over in de downloadsectie ... zo niet ... kijk es op YouTube naar FokkeB. Die heeft alles getest en daar ook wat filmpjes over gemaakt.
Ook al geprobeerd de sessie te starten en dan nog eens te kijken wat de seinen doen? Anders zou ik, als ik jou was, de seinen eens verwijderen en opnieuw installeren. Als dat niet werkt mag je mij lek prikken
Iedereen nog een vrolijke 2e paasdag gewenst! En niet te veel grappen uithalen vandaag
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen