Ik ben er weer, als vervolg van mijn vele problemen met Trainz 2010. Het spijt me heel erg dat ik vrij veel hier post, maar dit was een kwestie die Google ook niet echt snapte...
Als ik de danipo reskin wil downloaden van:
DE GVB Euskos
<kuid:146947:2495> GVB Euskotren UT 300 M N <kuid:146947:2496> GVB Euskotren UT 300 MR N <kuid:146947:2497> GVB Euskotren UT 300 M O <kuid:146947:2498> GVB Euskotren UT 300 MR O <kuid:146947:2499> GVB Euskotren UT 300 M MB <kuid:146947:2500> GVB Euskotren UT 300 M MR <kuid:146947:2501> GVB Euskotren UT 300 MR MB <kuid:146947:2502>
Dan krijg ik de volgende errors:
Error: Koppelpunt 'a.corona8' in 'corona8' moet in mesh 'UT-300_body.IM' voorkomen. Error: Het geselecteerde koppelpunt 'a.corona8' moet tot de bovenliggende mesh van het effect (mesh=UT-300_body.IM)behoren. Error: Koppelpunt 'a.corona9' in 'corona9' moet in mesh 'UT-300_body.IM' voorkomen. Error: Het geselecteerde koppelpunt 'a.corona9' moet tot de bovenliggende mesh van het effect (mesh=UT-300_body.IM)behoren. Error: Koppelpunt 'a.corona10' in 'corona10' moet in mesh 'UT-300_body.IM' voorkomen. Error: Het geselecteerde koppelpunt 'a.corona10' moet tot de bovenliggende mesh van het effect (mesh=UT-300_body.IM)behoren. Error: Koppelpunt 'a.corona11' in 'corona11' moet in mesh 'UT-300_body.IM' voorkomen. Error: Het geselecteerde koppelpunt 'a.corona11' moet tot de bovenliggende mesh van het effect (mesh=UT-300_body.IM)behoren. Error: Koppelpunt 'a.corona12' in 'corona12' moet in mesh 'UT-300_body.IM' voorkomen. Error: Het geselecteerde koppelpunt 'a.corona12' moet tot de bovenliggende mesh van het effect (mesh=UT-300_body.IM)behoren. Error: Koppelpunt 'a.corona13' in 'corona13' moet in mesh 'UT-300_body.IM' voorkomen. Error: Het geselecteerde koppelpunt 'a.corona13' moet tot de bovenliggende mesh van het effect (mesh=UT-300_body.IM)behoren.
Nou, als je dit hebt gelezen, Lees je dat het allemaal iets te maken heeft met a.corona. en dat is hetzelfde bij elke KUID.
Al heb ik op google hier niets over gevonden...
Zou het misschien iets te maken ermee hebben dat ik TRS2010 speel? Of is de site van danipo voor deze trainz versie wel mogelijk? Ik heb op de site namelijk niks hierover gevonden :s
TRAINZ INFO
TRS2010
OP z'n hoogst geupdate.
Als hier iets onduidelijks staat, laat een bericht achter en dan kan ik 't aanpassen.
Met Vriendelijke Groet,
Jullie Ó zo klunzige Nators
[BEWERKT]
Ik weet het helaas nog steeds niet wat er mis mee mis....
Trainz Versie: 2009
(Beter laat dan nooit...)
De errors worden veroorzaakt doordat er in de config-teksten koppelpunten voor corona's vermeld staan die het model (de mesh) niet heeft. Dit kun je controleren met behulp van het programmaatje Trainz Mesh Viewer van PEVsoft. Open het model (ut-300_body.im) in Trainz Mesh Viewer en klik met de rechter muisknop in het scherm. In het verschijnende menu kies je "Show Attachments". Er verschijnen witte tekstbalken linksonder in het scherm en via de meest linkse tekstbalk kun je door een lijst met attachmentpoints (koppelpunten) bladeren en controleren welke er wel of niet aanwezig zijn.
De errors kun je oplossen of repareren door de tekstblokken corona8 t/m corona13 uit die config-teksten te verwijderen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen