Al enige tijd rijden er op de baan ICR stammen natuurlijk. Maar ondanks wilde ik dus een oude beneluxstam samenstellen, de bourdoux rode dus. Wat mij opviel is dat alleen het rijtuig 'ICR BNL B' naar behoren werkt. De overige rijtuigen hebben witte vlakken of zijn in zijn geheel wit. In content manager zijn de rijtuigen gewoon normaal.
Wie was/is de bouwer van deze trein? Niet GM Gert neem ik aan maar GM kuid99999 zoiets? Is het een trein waar je kan kiezen tussen verschillende versies op 1 body? Sorry als ik het niet begrijp maar ik heb meer info nodig.
GM was destijds de bouwer van de ICR wagens. Hij had de rijtuigen oorspronkelijk als beneluxtrein uitgebracht (met rode band). Het is dezelfde maker als de DD-AR en plan V. De deuren bestonden uit een mesh die gedeeld werd met verschillende rijtuigen. Wanneer je één deur dus een andere kleur gaf, veranderde ook de kleurstelling van de deuren op andere rijtuigen (1e klas, stuurstand e.d.). De rijtuigen zijn beschikbaar op TO.nl.
Dat zijn allemaal dus aplha treinen . En daar kan je niets aan doen het ligt aan AURAN ze hebben iets veranderd zodat dat niet meer werkt in hogere versies. Welke versie gebruik je en heb je ook die class 66 van GM en doet die ook hetzelfde met andere texture op de body. Met die 66 kan je ook kiezen welke skin hij moet hebben. Test dat en als hij het ook heb is er niets aan te doen als die 66 dat niets heeft zou iemand even goed naar het config moeten kijken een aanpassen. Het zijn allemaal zeer mooie treinen van GM zou zonde zijn als je ze niet werkend krijg. Zijn er andere die dat probleem ook hebben ,zo niet vertel je versie en welke skin je getest heb in game.
Op dit moment werkt het inmiddels weer. (: Maar je kan merken dat het inmiddels achterhaalde treinen zijn. Natuurlijk zijn het nog erg mooie treinen en zeker een aanwinst op de baan. Overigens meen ik dat er iemand bezig is met (veel) realistische ICR rijtuigen op dit forum. Zo komen bijvoorbeeld de ramen die in de deuren zitten niet overeen met de werkelijkheid en er schorten nog wat punten aan die rijtuigen. Niet verwonderlijk als je bedenkt dat deze rijtuigen inmiddels rond de 9 jaar oud zijn.
Kan je de oplossing vertellen waardoor ze wel nu wel opeens werken misschien hebben andere leden daar later weer wat aan. Ik zie namelijk veel dingen die opgelost zijn maar bijna nooit verteld iemand waarmee het opgelost is. En ik wil het ook graag weten waarom ze het wel doen nu.
In principe hoort de Benelux set die hier te downloaden is, gewoon te werken in TS2010.
Ik kan mij herinneren dat toen TS2009 uitkwam, verschillende originele treinen gemaakt door g.m.het witte vlakken syndroom hadden. Er zijn toen door (ik dacht) g.m. zelf en anderen aanpassingen gedaan. Deze zijn een tijdje alleen via een betaalde cd-rom beschikbaar geweest. Na het vertrek van g.m. zijn deze toen door hem vrijgegeven en zijn ze uiteindelijk hier op Trainzonline in de downloads terecht gekomen.
Als ik het mis heb of als iemand dit kan bevestigen, Jeroen bijvoorbeeld, dan graag!
De beneluxset werkte bij mij weer na herinstallatie. Echter, de set met bijvoorbeeld Zilverrail rijtuigen e.d. heeft nog steeds last van het witte-vlakken-syndroom. Reden genoeg om deze rijtuigen niet te laten rijden op mijn baan.
even in content manager kijken welke texturen missen. Dan kun je bij rijtuigen uit dezelfde stam, die wel werken de texturen "lenen" voor de witte vlakken rijtuigen. Op die manier heeft trainz wel texturen en werken ze wel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen