Beste allen, Een paar dagen geleden kreeg ik bij het opstarten van Trainz een scherm, waarin ik mijn gebruikersnaam en CD-code opnieuw moest invullen. Snapte er niet veel van, maar gewoon gedaan.. en nou is ineens al mijn gekloonde content weg! Voor zover ik kon ontdekken zijn ze weer teruggezet naar de originele toestand. Dit is flink balen, is er een manier om mijn kloontjes terug te krijgen (treinen, borden, van alles), of zijn ze voor altijd verloren?
Hmm, vooralsnog is het volgens mij paniek om niks. Heb even een voormalige kloon (want alles staat er nog wel dubbel in) geopend voor bewerken en mijn reskin staat er nog gewoon op. Blijkbaar is dus alleen de naam teruggezet naar het origineel. Straks even in het spel proberen wat eruit komt. Verklaart denk ik ook waarom mijn treinen ineens van de rails verdwenen waren in het spel, door de teruggezette namen herkent het spel de samenstelling niet meer (denk ik)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen