Ik heb een route gemaakt, maar sinde een week is het zo dat de route na opstarten binnen twee minuten crasht. Andere routes doen het wel. Als ik de database herstel staat dat de route is hersteld, en als ik de route in trainz open crasht-ie weer.
Ik heb een route gemaakt, maar sinde een week is het zo dat de route na opstarten binnen twee minuten crasht. Andere routes doen het wel. Als ik de database herstel staat dat de route is hersteld, en als ik de route in trainz open crasht-ie weer.
Wat kan ik hieraan doen?
Gr.Martin
Heb je de laatste keer dat hij nog werkte iets veranderd , bijgewerkt of bijgeplaatst in het landschap ? Zo ja kan het zijn als je dit nu nog kunt verwijderen , het probleem mischien is opgelost. Weet het ook niet zo direct , maar sommige van die dingen kunnen wel eens een probleem veroorzaken heb ik al gemerkt ...
TS2009 patchen naar SP4(TS10) (ben ik zelf geen voorstander van),i.v.m de eeuwige database herstel akties die uren duren en die regelmatig voorkomen zonder dat je erop zit te wachten. Ik zou de meest recente downloads verwijderen en wellicht werkt je route weer naar behoren>
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen