Goedemorgen, Ik heb TS12, 58414, 3.7, en ik surf alles af om de 'rode spin' maar uit de sessie weg te halen maar kan niet een oplossing vinden, vandaar dit bericht. Als ik op de 'spin' klik dan verschijnt het volgende:
Thread Exception: ER_Native CallError, line-1, file industry product infocollection.gs
Stackdump: function $string[]@industry::GetProcessNamelist(),line-1 function $void@industryProductinfoColection::InitFromAsset(),line958 function $void@industryProductinfoColection::Init(Baseindustry),line89 function $void@Baseindustry::Init(),line1179 function $void@Goods_shed::Init(),line74 function $void@MeschObject::Init(Asset),line316
Kan iemand mij gedetalieerd helpen, ik ben namelijk niet zo op de hoogte met config systemen e.d. en ik durf daar ook niets te veranderen. Ook heb ik bij Auran gekeken maar vind niets of ik zoek verkeerd, ik ben de 'spin' een beetje zat omdat de sessie niet goed werkt daar door en moet steeds ingrijpen. Bij voorbaat dank, groet aprosje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen