Ik heb Trainz geïnstalleerd op mijn Macbook en veel files toegevoegd en ook eigen routes gemaakt. Nu heb ik sinds een paar weken een nieuwe Macbook en wil ik eigenlijk alles makkelijk en snel overzetten. Hoe kan ik dit het beste doen? Want alles opnieuw installeren is geen optie, want ik heb ook mijn eigen routes erin staan etc.
Ik heb Trainz geïnstalleerd op mijn Macbook en veel files toegevoegd en ook eigen routes gemaakt. Nu heb ik sinds een paar weken een nieuwe Macbook en wil ik eigenlijk alles makkelijk en snel overzetten. Hoe kan ik dit het beste doen? Want alles opnieuw installeren is geen optie, want ik heb ook mijn eigen routes erin staan etc.
Iemand enig idee?
Thanks in advance Jesse
Van pc naar pc is het mogelijk met een geheugen stick. Hij moet wel voldoende geheugen hebben om de game compleet op de stick te kunnen krijgen. Denk dat dit ook mogelijk is bij een Macbook. Is simpel maar neemt wat tijd in beslag om telkens over te zetten. Ook gaat zo niks verloren van je originele game ,alle gemaakte banen en dergelijke worden zo compleet over gezet.
Ik heb een USB van 500GB en een van 8GB, die van 500GB heb ik gebruikt voor mijn backups (timemachine) dus hoop dat 8GB voldoende is.
Alleen werkt het bij mac iets anders, en weet dus niet precies waar Trainz alle bestanden opslaat. Want het programma zelf is een app, en daar zitten geen settings en data bij etc. Alleen een launcer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen