Trainz Versie: TANE
hallo ik heb een vraagje heb de icr set gedownload maar het werkt niet. hij mist texturen. iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?. opnieuw installeren werkt niet. het zelfde geld voor de 16/17/1800 loks ik heb al gezocht maar niet kunen vinden.
daar had ik al naar gezocht. alleen daar kom ik geen antwoord tegen op mijn vraag. ze werken dus helemaal niet omdat ze een texture missen. en het gekke is dat de Benelux stam wel naar behoren werkt.
grtzz dennis
edit: deze fout geeft cm aan. Error: Texture 'hsa-2eklas_body/left_door\env_glass.texture' is missing or could not be loaded for mesh 'HSA-2eklas_body\left_door\deur.IM'. Error: Texture 'hsa-2eklas_body/left_door\metal.texture' is missing or could not be loaded for mesh 'HSA-2eklas_body\left_door\deur.IM'. Error: Texture 'hsa-2eklas_body/left_door\env_metal.texture' is missing or could not be loaded for mesh 'HSA-2eklas_body\left_door\deur.IM'. Warning: The Boolean tag 'auto-create' in container 'left-passenger-door' is not a valid Boolean value. Error: Texture 'hsa-2eklas_body/right_door\env_glass.texture' is missing or could not be loaded for mesh 'HSA-2eklas_body\right_door\deur.IM'. Error: Texture 'hsa-2eklas_body/right_door\metal.texture' is missing or could not be loaded for mesh 'HSA-2eklas_body\right_door\deur.IM'. Error: Texture 'hsa-2eklas_body/right_door\env_metal.texture' is missing or could not be loaded for mesh 'HSA-2eklas_body\right_door\deur.IM'. Warning: The Boolean tag 'auto-create' in container 'right-passenger-door' is not a valid Boolean value. Error: Attachment point 13 (a.sit84) in 'queues\passengers\attachment-points' was not found.
Ik zie al wat het probleem is; • De schadow body is nog PM en moet IM worden dat kun je verhelpen met dit software http://trainz.shaneturner.co.uk/tutoria ... ools/pm2im • De panto geeft een fout aan vanwege veertexture die kun je verhelpen dit te downloaden en in het mapje te zetten http://foto.trainzonline.nl/jeroen/veer.tga • cabine: geeft fout aan: Fout: Koppelpunt att (a.schakelaar22) in 'mesh-table\schakelaar1' is niet gevonden. dit kun je verhelpen door content creator plus te open en naar attachment points (mash table) te gaan naar door schakelaar 1 op 1 te zetten.
Meer kan ik je niet helpen zelf aanrommelen succes
Even je CMP openen en trein selecteren ----> bewerken als verkenner ----> Configfile openen,even veranderen wat Jeroen liet zien ----> Opslaan en klaar is Kees!
hallo ik heb het geprobeerd alles zou goed moeten staan. pm bestanden zijn im bestanden. en in de config staat ook alles goed. maar werkt helaas nog steeds niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen