Ik probeerde zojuist Netherlands west 4.0 (http://link.trainzonline.nl/dl/1067) te downloaden alleen is dit een 7zip. Ik krijg dit bestand op geen manier uitgepakt en zover mijn scripts kunnen zien is dit bestand leeg (0 bytes, dus helemaal niets)
Ik probeer het te openen op een Macbook Pro (os x Mavericks). Is er van deze download ook een zip of een tar? Die kan ik namelijk wél openen en ben heel benieuwd naar de route.
7zip bestanden moeten met het programma 7zip uitgepakt worden. http://www.7-zip.org/download.html Officieel alleen voor Windows. Geen idee of er voor OSX ook een variant is, de onofficiele variant voor OSX, onderaan de pagina lijkt niet meer te werken
Trainz Versie: 2009
Ik kan de route nu wel downloaden, maar niet openen, omdat ik nog niet heb opgewaardeerd naar sp4, dit mede omdat ik dan niet meer dan 8 treinen kan laten rijden en straks heb ik al 12 stoptreinen nodig op mijn volgende route. Ik vind het wel jammer, want ik was ook erg nieuwsgierig hoe Walter het heeft gemaakt. Maar ja, je moet wel eens kiezen wat je wil.
Trainz Versie: Trainz Simulator Mac
Hier een ander probleem. Netherlands west 4.1 heb ik gedownload, inclusief alle aangeraden content. Wanneer ik de route open zie ik geen sporen liggen, maar witte lijnen. Ik ben al drie dagen aan het uitzoeken hoe ik dit op kan lossen en kom er maar niet uit. Wie kan mij helpen en heeft de gouden tip? Welk onderdeel of handeling sla ik over?
Beste Maurits, De witte lijnen betekent dat jij de door mij gebruikte rails niet hebt. Dit lijkt me sterk omdat je schijnbaar wel een werkende 4.0 hebt, en een 3.0?? Het is dezelfde rails. Wanneer dit het geval is dan de route verwijderen en opnieuw installeren. Kan gewoon ene bug zijn in de installatie. En....het is TS2009 sp4. (heb je die versie?) Plezier met de Hobby Walter
Walter,
Dank je wel voor je antwoord en het maken van de prachtige route. Ik draai Trainz Simulator 2 voor de Mac. Wat stom dan dat ze die rails hebben veranderd.
Heb je enig idee of ik het makkelijk kan aanpassen?
Die je niet hebt is: hp track conc dark solid edge Kuid: 46162:38054. Download alle HP tracks, er zijn er nog een paar. Maar deze mis je zeker. Staan op Auran DLS.
Die je niet hebt is: hp track conc dark solid edge Kuid: 46162:38054. Download alle HP tracks, er zijn er nog een paar. Maar deze mis je zeker. Staan op Auran DLS.
Dank je wel. Het lijkt erop dat het niet werkt. Krijg deze melding:
"This asset uses an obsolete trainz-build number. Trainz-build numbers below 2.9 are no longer supported.
Zijn er meer Mac-gebruikers met dit probleem? Is het op te lossen?
Vreemd. Op sommige stukken van de lijn zie ik wel spoor. Zoals de rangeersporen bij Utrecht CS, in het verlengde van spoor 1 t/m 3. Maar de rails erlangs zie ik dan weer niet. Snap er geen *** van. Ok, nu snap ik het helemaal niet meer. Ik heb alle types HP tracks vervangen door Auran Tracks. Maar de witte strepen blijven zichtbaar en geen rails te zien. Ik had 4.1 draaien. Zit nu weer op 4.0. Daar zijn de sporen wel goed
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen