Ik werk met Trainz 2009 en Trainz helper om te douwnloaden. Dit soort douwnloaden heeft altijd perfect gewerkt , nu plots krijgen we problemen.
Na het douwnloaden van verschillende objecten , verschijnen deze wel in de game. Maar vertonen niet de juiste kleur stelling , je krijgt namelijk vlekken en strepen.
Weet iemand de reden waarom deze douwnloads zo mislukken ?
Screenshots genoeg , maar nog nooit een screenshot geplaatst hier , te ingewikkeld om ze te plaatsen. Meestal zien de douwnloads zwart wit van kleur ...
Screenshots genoeg , maar nog nooit een screenshot geplaatst hier , te ingewikkeld om ze te plaatsen. Meestal zien de douwnloads zwart wit van kleur ...
Als je in Content Manager zit, moet je de instellingen openen; Bestand -> Instellingen (alt + f7) Dan naar het tabje Overig, daar staat 'Hardwareversnelde compressie van texture inschakelen' aangevinkt. Deze moet echter niet aangevinkt zijn. Als je dat gedaan hebt, druk je op opslaan. Vervolgens moet je alle lokaal gewijzigde objecten openen voor bewerken (CTRL + A) (CTRL + E) En vervolgens weer opslaan (CTRL + M)
Als het goed is hebben alle objecten nu weer de normale texturen terug. Dit was bij mij in ieder geval altijd het probleem.
Graag gedaan! Fijn dat het probleem verholpen is. Het topic zal ongetwijfeld blijven staan, ik heb dit probleem veel vaker voorbij zien komen, dus mensen zullen hier inderdaad vast wel wat mee kunnen.
Je hoeft dit proces overigens niet meer te herhalen, mocht dit onduidelijk zijn, zodra het vinkje hardwareversnelling uit staat werkt content vanaf het installeren meteen goed!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen