Heren van het goede leven, Bij het bouwen van een scenario loop ik tegen nogal wat dubbel werk aan. TS2009 sp4 Kan het volgende eenvoudiger: Route: Amsterdam - Rotterdam. Ik programmeer een trein van Amsterdam CS naar Rotterdam CS en weer terug naar Amsterdam CS. Vervolgens rijdt er een trein voor. Dus die start in het scenario van Leiden CS naar Rotterdam CS en dan naar Amsterdam CS en Leiden CS. Dus dezelfde route maar met een ander begin. Bestaat er een truc om de eerste trein te kopieren en vervolgens de commando's wat "door te schuiven" voor de tweede trein? Zoals jullie kunnen lezen bouw ik meer trajecten dan dat ik scenarios maak. Wellicht dat ik iets heel simpels over het hoofd zie. Plezier met de Hobby Walter
Trainz Versie: 2009
Walter,
Dat doe je via Schedule Library, de eerste route van Amsterdam CS naar Rotterdam CS alles invullen,ook vv, en de volgende route via copy gedeelte weghalen, of toevoegen, naar gelang waar de volgende trein begint. Veel succes ermee.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen