ik zit sinds enkele dagen uit te vissen waarom sommige contenten niet werken in trainz bijna alle treinen enzo zijn rood ik kan ze niet op de baan zette hopelijke weet iemand waarom dat is ik het krijg niet voor elkaar heb sinds week windows 10 en bij windows 7 deed hij percies het zelfde ik dacht mischien is dit de redding maar helaas hopelijke ken iemand me helpen want ik krijg niet voor elkaar sorry dat ik niet met punten of com,s doet ik heb hier moeite mee gr stefan
Waarschijnlijk staat compatibiliteit modus voor oudere content uit. Kwestie van vinkje aanzetten. Je doet dit in atelier modus. Laat even weten of het werkt.
Totaal onnodig om hiervoor een topic te openen viewtopic.php?f=58&t=1910 Misschien dan niet TS2010, maar wel 2009 en die zijn nagenoeg hetzelfde. Gebruik de zoekfunctie search.php
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen