Ik gebruik in TS 2009 sp1 NS Trackend van martinvk. Dit is een mooie buffer. Alleen stoppen treinen altijd veel te ver voor de buffer. Ook wanneer ik de trackmarker achter de buffer plaats verandert er niets aan de stoppositie van de AI trein. Ik heb de config bekeken en niet zo snel een indicatie of en waar ik dit kan aanpassen. Dus ik wil de trein dichter bij de buffer laten stoppen. Kan iemand mij op weg helpen? Walter
Beste Willem en anderen. Ik heb het Trackend omgebouwd. Dat ging goed Maar al testend blijkt dat een trein ver van een stootjuk stopt (ca 25 meter) omdat het spoor eindigt en niet omdat hij een stootjuk ziet. Ik heb invisible track achter het stootjuk geplaatst. Daarna de Trackmarker op de invisible track ver achter het stootjuk geplaatst. Een paar keer spelen en nu stopt de trein in Kampen netjes 1 meter van het stootjuk. Dus bij ieder stootjuk/track end invisible track plaatsen en trackmarker achter stootjuk plaatsen. Opgelost Plezier met de Hobby. Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen