Ik heb een paar treinen en die missen allemaal dezelfde ddbog.
Weet iemand waar ik deze nog vandaan kan toveren?
het gaat om <kuid:99999:99920> Op dsl van auran is deze ook niet te vinden. Als ik een trein van hier download blijf ik de foutmelding houden: ! VE48: This asset uses an obsolete trainz-build number. Trainz-build numbers below 3.5 are no longer supported. ! VE62: Required container 'thumbnails' is missing. ! VE65: The *.texture.txt file is missing for texture resource 'ddb.texture'. ! VE65: The *.texture.txt file is missing for texture resource 'metal.texture'. ! VE65: The *.texture.txt file is missing for texture resource 'metala.texture'.
Ik heb een paar treinen en die missen allemaal dezelfde ddbog.
Weet iemand waar ik deze nog vandaan kan toveren?
het gaat om <kuid:99999:99920> Op dsl van auran is deze ook niet te vinden. Als ik een trein van hier download blijf ik de foutmelding houden: ! VE48: This asset uses an obsolete trainz-build number. Trainz-build numbers below 3.5 are no longer supported. ! VE62: Required container 'thumbnails' is missing. ! VE65: The *.texture.txt file is missing for texture resource 'ddb.texture'. ! VE65: The *.texture.txt file is missing for texture resource 'metal.texture'. ! VE65: The *.texture.txt file is missing for texture resource 'metala.texture'.
alvast bedankt
jeroen
1 draaistel maakt deel uit van de DDM die maar tot aan TS2010 comptabele is, dus niet zoals jij het in TANE hebt. 2 Staat gewoon op deze site 3 Trainz-build numbers below 3.5 are no longer supported of wel, version 3.5 is tot aan TS2010 4 alle VE** errors zijn zoals hier bovenstaande
Jeroen graag even wat beter rond kijken op deze en diverse fora of gewoon GOED lezen, scheelt jou een hoop tijd en fustratie. Dan kan ik je voorts verklappen dat; <kuid:99999:99920> G.M. is die bijna niks op het auran DLS heeft staan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen