Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
Hallo medetrainzers,
ik heb trainz 2012 en heb een probleem misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb zuid en midden Nederland gedownload van Sam en geïnstalleerd, maar ik krijg in bepaalde contents een foutmelding;
Fout: Textuur 'extur~1.texture' ontbreekt of kon niet worden geladen voor mesh '************ .im'. Deze contents zijn van deze bouwers: van Gert27, Barrie40
Ik heb overal gezocht op Google, en diverse forums om deze probleem te kunnen verhelpen, want ik wil ze graag gebruiken in de route.
Die error heb ik ook in T:ANE. Bijna altijd helpt het om een .texture.txt bestand aan te maken en hem te koppelen aan een willekeurige .TGA of .JPG file. De naam voor dat texture.txt bestand moet dan zijn (afhankelijk van de error) extur~1.texture.txt of textur~1.texture.txt.
Indien AssetX dat kan oplossen, dan is dat ook sowieso veel tijdrovender dan wat ik heb voorgesteld. Ik heb dat daarom ook nooit gedaan. Ik gebruik AssetX vooral voor het oplossen van dingen als ''shadow.im is missing''.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen