Trainz Versie: TANE
Hier op het forum zie ik wel eens screenshots van een GTW in een of andere route. Nou heb ik een aantal gtw-stellen gedownload, en valt mij 1 ding op. De ramen op de screenshots zijn doorzichtig. Die op mijn installatie van T:ANE zijn zwart. Dat heb ik ook met de Desiro, al hebben die grijze ramen
Dat heb ik ook, en dat op willekeurige basis. Zo heb ik bij de øresundstag (van LAn, volgens de site daar geschikt voor T:ANE) 2 van de 3 wagons zónder stippen, en eentje met. Wat nog irritanter is, en dat heb ik ook op willekeurige basis, is dat de trein stopt bij het station, de deuren opent, 2 seconden later weer dicht doet en geen passagiers laadt. Deze heeft geen stippen deze wel deze niet en deze wel Het lijkt wel alsof iemand er héél onzorgvuldig een zwarte textuur er half heeft opgekwakt.
Ik heb overigens wel twee errors : - VE18: Attachment point 'a.name0' referenced by tag 'att' in 'mesh-table/default/effects/dest1' was not found. - VE132: The attachment point 'a.name0' must belong to the parent mesh of the effect (mesh=abk_body/abk.lm). op <kuid2:433965:5003:1> GTW-D Tiny Mulder
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen