Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
hallo jongens,
Ik heb jullie hulp nodig , ik kom er zelf niet meer uit, ben wezen googelen maar tot heden niks gevonden. het gaat om Ringlokschuppen van Yojimbo. Er zit een bestandsnaam in die krijg ik niet veranderd of verwijderd, als ik het verwijderd dan vraag het content erom dat hij het niet kan vinden. Ik krijg deze melding; Fout: Bestandsnaam '001briques[1].texture.txt' bevat ongeldige karakters [1] is een ongeldige teken maar dat ik niet weghalen of veranderen in config. kunnen jullie me daarmee helpen.
Probeer eens het bestand te kopieren (in dezelfde directory). Je krijgt dan "001briques[1].texture(1).txt". Waarschijnlijk kan je daarna deze kopie hernoemen naar "001briques.texture.txt". Gooi daarna het oorspronkelijke bestand weg.
Kijk wel even naar de inhoud van het bestand. Het bijbehorende bestand moet dan wel "001briques.tga" (of .jgp, .bmp) zijn anders ga je alsnog de foutmelding niet verhelpen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen