Vriend van me is bij me geweest en die herinnerde me er aan dat ik de hardware compressie voor texturen uit moest schakelen. Een oplossing die ik zelf ooit voor hem gevonden had.
Het geval was namelijk dat bijv. bij de route All Amsterdam 3, de stationsoverkapping bestond uit allerlei rare kleurenblokjes. Na het verwijderen van de texture "station small" of zoiets, in elk geval die statioinsoverkapping en daarna het opnieuw downloaden ervan, zag de overkapping uit zoals hij moest uit zien.
Probleem is echter dat dit euvel zich voordoet bij nog veel meer texturen in betreffende map. Ik heb al de map gewist en volledig nieuw gedownload en laten overschrijven, maar dat heeft niet geholpen. Mijn vermoeden is dat bij het verwijderen van de map niet ook automatisch alle items en texturen gewist worden.
De vraag is dus of er een snellere methode is om al deze "vreemdgekleurde" texturen en items enz. in 1x in orde te maken in plaats van ze stuk voor stuk opzoeken, wissen en dan weer downloaden.
Helaas, dat heeft niet geholpen dus ik ga maar nieuw installeren.
Meteen maar twee vragen erbij stellen. De content die ik had kan ik terug importeren door deze in /world/custom in mapjes te plaatsen en dan via de content manager te importeren middels bestand -> content importeren, toch? Kan ik na het importeren de /world/custom map weer leegmaken?
Van een vriend heb ik ook veel content gekregen, dat is zijn local map, want daar staat alles in. Kan ik die het beste restoren zoals ik mijn eigen local map backup zou restoren, of kan deze ook beter via de /world/custom geimporteerd worden?
Maar kan ik na het importeren de map /world/custom weer leeg maken? Want dan is dat toch in de local geimporteerd of niet? Overigens draait bij mij Trainz 2009.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen