Contentmanager van TS2010 geeft aan dat er onder meer heel veel ingebouwde content in zit van de auteur mgreen48. Als ik in surveyor kijk is die content niet aanwezig. Downloaden van DLS lukt ook niet omdat de content ingebouwd is en dus standaard in TS2010 zou moeten zitten. Ik heb de 2 dvd's van TS2010 overgezet op de harde schijf van de PC en van daar uit weer opnieuw TS2010 geinstalleerd. Maar de content is nog steeds niet in surveyor te vinden, terwijl ze wel in Contentmanager staat.
Wat kan de oorzaak zijn ? Misschien weten jullie een oplossing ? Alvast hartelijk dank voor uw reactie. Groetjes, raildriver1
Fijn dat je reageert. Dankjewel voor je antwoord ! Op dit moment wordt ts2010 ge-update van versie 42203 naar versie 44088 en dat duurt nogal lang. Daarna zal ik kijken of het probleem opgelost is.
PS. staat er bij jou ook veel content in van mgreen48 ? Groetjes, raildriver
Dankjewel voor je reactie. Alles is goed gelukt. Installeren naar patch 44088 kostte veel tijd. Zonder downloads ongeveer 3 uur. Vandaag naar de patch 49933 ge-update. Dat was met een half uurtje gebeurd. En ja hoor. Alles van mgreen48 is te zien in Atelier. Prachtig. Nu maar even een backup van de hele map ts2010 maken voordat ik de gedownloade content erbij zet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen