Trainz Versie: TANE
Wanneer TR2004 nog nieuw was, begon ik mijn Nederlandse kaart. Uiteindelijk groeide het te groot voor TRS2004 en voor mijn hardware. Nu ik TS12 en een betere computer heb, dacht ik dat ik zou zien hoe het er nu uitziet. Best goed.
Sommige gebieden hebben geen wissels en seinen, maar het rijdt met FRAPS = 60. Dat wil zeggen zonder decor of texturen. Het reikt van Groningen in het noordoosten naar Vlissingen in het zuidwesten. Alleen spoor en stations
Dit is een van die projecten die nooit eindigt. Landscaping zou bijna voor altijd duren. Wat ik graag doe is veel AI treinen plaatsen en proberen om ze allemaal rijden te houden, zonder enige fouten.
hahaha hier wordt ik heeel bescheiden van. Wat een afmetingen. Complimenten voor het vele werk. En inderdaad, scenery is denk ik wel ondoenlijk. Succes met het verder ontwikkelen van Nederland. Walter
Trainz Versie: 2009
De contouren van Nederland zijn zichtbaar Martin, je bent al een flink eind opweg, ook al is het in het grijs. Heb je er ook al treinen op rijden? Ik ben nu bezig met zuid Nederland, en tot nu toe rijden er 49 IC en stoptreinen zonder probleem, volgen diensrooster van de NS, en Veolia, maar als ik de 50 ste er opzet, dan rijd er een trein niet. Dus ik denk dat 49 het maxium is. Maar misschien is er wel ergens door mij of het programma een foutje gemaakt, dus we testen nog door.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen